








![]() |
Uporabljate varnostno pomankljivo različico spletnega brskalnika. Prosimo posodobite vaš spletni brskalnik!
Uporaba zastarelega brskalnika ni priporočljiva iz varnostnih razlogov. Za varnejšo, hitrejšo in boljšo uporabniško izkušnjo vas prosimo, da še danes posodobite vaš spletni brskalnik ali namestite novejšega.
|
Pozdravljeni na naši domači strani. |
Odnosi med učitelji in učenci so izredno pomembni, zato se lahko učenci z učitelji dogovorijo za pogovor in pomoč pri reševanju dilem in ovir.
Oddelčna skupnost
Oddelčna skupnost je temeljna oblika organiziranosti učencev enega oddelka.
Učenci pri urah oddelčne skupnosti skupaj z razrednikom obravnavajo posamezna vprašanja iz življenja in dela svoje skupnosti in šole ter oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in razreševanje problemov, in sicer:
obravnavajo učni uspeh v oddelku in organizirajo medsebojno pomoč pri učenju, si pomagajo z učnimi gradivi v času odsotnosti, oblikujejo predloge za pohvale, priznanja in nagrade učencem v oddelčni skupnosti, organizirajo različne oblike dežurstva v skladu s sprejetim hišnim redom in dogovorjenim letnim načrtom dežurstev,
opravljajo druge naloge, za katere se dogovorijo.
Za uveljavljanje svojih pravic in interesov se oddelčne skupnosti preko svojih predstavnikov povezujejo v skupnost učencev šole. Učenci oddelčne skupnosti volijo v skupnost učencev šole dva predstavnika oddelka.
Skupnost učencev šole sprejme letni program dela in opravlja naslednje naloge:
Skupnost učencev šole ima mentorja, ki ga imenuje ravnatelj izmed strokovnih delavcev šole.
Šolski parlament je izvršilni organ skupnosti učencev šole. Sestavljajo ga učenci, ki jih izvoli skupnost učencev šole.
Učiteljski zbor, svet staršev in svet šole vsaj enkrat letno obravnavajo predloge, mnenja in pobude učencev, ki so jih le-ti oblikovali v skupnosti učencev šole ali šolskem parlamentu.
MEDSEBOJNO SODELOVANJE
Prizadevali si bomo za vedno boljše delo in oblikovanje soglasja staršev in strokovnih delavcev pri osnovni usmeritvi naše šole ter pri posredovanju vrednot. Preverjali in izboljševali bomo skupna pravila, vsebine in metode dela ter si prizadevali za ravnotežje med spodbudami in zahtevami. Učenja in napredka ni brez napora. Zahtevne naloge razvijajo učenčeve interese, vzpodbujajo domišljijo in aktivirajo različne sposobnosti. Spodbuda in podpora sta humani komponenti učenja.